هنر عکاسی صنعتی

هنر عکاسی صنعتی وابسته به این است که شما اطلاعات کاملی نسبت به عکاسی صنعتی و تبلیغاتی داشته باشید و بتوانید به بهترین شکل نسبت به گرفتن عکس از محصولات و محل کسب و کارتان اقدام کنید.

همه ی کسب و کارها یکسری اصطلاح تخصصی مختص به خودشان را دارند و افرادی که در آن زمینه مشغول به کار هستند راجع به آن اطلاعاتی کافی دارند. اما همه نسبت به آن ها مطلع نیستند پس عکاسی صنعتی هم به همین شکل است.

عکاسی صنعتی هم اصطلاحات مختص به خود را دارد که در مورد این زمینه صدق می کند. به طور منظم افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند از آن ها استفاده می کنند.

اما می خواهیم به شما در این زمینه اطلاعاتی کافی دهیم که عکاسی صنعتی یعنی چی و واقعا به چه معناست؟

خوب ، ممکن است برای افراد معانی متفاوتی داشته باشد. در این مطلب همراه آرکا سنتر باشید تا این اصطلاح را باهم مورد بررسی قرار دهیم.

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی صنعتی یک حوزه عکاسی است که بر خدمات رسانی به مشاغل در بخش صنعتی متمرکز است. بخش های صنعتی شامل شرکت های مهندسی ، تولید کنندگان ، کارخانه ها ، استارت آپ های با تکنولوژی بالا و غیره باشد.

در مجموع ، محتوای عکاسی صنعتی که روند کاری شما را در عمل نشان می دهد ، به شرکت شما جان می بخشد ، ارتباطات قوی تری با مشتریان ایجاد می کند و تصویری حرفه ای تر می گیرد.

این امر در مورد هر صنعتی صادق است ، خواه  می خواهد این عکاسی حرفه ای برای ساخت و ساز ، تولید ، مهندسی خواه تولید نساجی ، خدمات الکتریکی ، حفاری ، تولید ، لیست باشد.

عکاسان صنعتی از محصولات ، ماشین آلات ، تجهیزات و کارکنان عکس می گیرند. سپس از این عکس ها در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و راه های بازاریابی دیگر مانند مجلات ، بروشورها و .. استفاده می کنند.

هنر عکاسی صنعتی را می توان در صنایع مختلف از جمله ساختمان ، معدن ، تولید ، انرژی و حمل و نقل پیاده سازی کرد.

هر شرکت بزرگ و کوچک به عکس های صنعتی از محصولات و روند کاری خود نیاز دارد و با پیشرفت تکنولوژی و اتوماسیون ، نیاز به این تصاویر افزایش می یابد.

 

هنر عکاسی صنعتی - نصر جاوید

چرا هنر عکاسی صنعتی اهمیت زیادی دارد؟

اکثر شرکت ها از عکاس های صنعتی برای گرفتن تصاویر واقعی و منحصربفرد استخدام می کنند. چراکه 95 درصد در مقایسه با کسانی که از عکس های آرشیوی استفاده می کنند تاثیر زیادی روی مشتریان و کاربران می گذارد.

مشتریان زیادی علاقه زیادی به شناخت محصولات و نام تجاری شما دارند که باعث می شود اعتماد و شناخت آن ها نسبت به محصولات افزایش یابد.

این مهم است که شما به مشتریان از حرفه ای بودن ، امکانات ، تخصصتان تصویر کاملی نشان دهید. بنابراین عکاسی صنعتی یک انگیزه عالی برای مشتریان است تا به توانایی ها و سازمان شما اعتماد کنند.

این یک راه ارتباطی بسیار عالی برای شرکت شما با مشتریان است. به این فکر کنید ، مصرف کنندگان کنجکاو هستند که خریدهایشان از کجا می آید ، چگونه ساخته می شود؟ برای برطرف کردن این کنجکاوی می توانید از عکاسی صنعتی به خوبی استفاده کنید.

مصرف کنندگان همچنین به تأثیرات اجتماعی ، بهداشتی ، زیست محیطی و ایمنی فرآیندهای تولیدی شرکت که از آنها خرید می کنند. علاقه مند می شوند ، به طوری که 70 درصد آنها می گویند این نگرانی ها در فرایند تصمیم گیری خرید آنها نقش دارد.

همچنین 78 درصد رفتار کمپانی با کارکنان می تواند بهترین شاخصه اعتماد سازی مشتریان باشد و اینکه می توانید به آنها در تصمیم گیری و انتخاب محصولات شرکتتان کمک بزرگی بکنید.

چگونه می توان هنر عکاسی صنعتی را در ثبت برند دخیل کرد؟

ما اهمیت عکاسی صنعتی را به رسمیت می شناسیم. به همین دلیل شرکت ما در آن متخصص شده تا نتایج بهتری را در اختیار شرکت قرار دهد. با عکاسی صنعتی ، کار شرکت یا کارخانه ی شما متوقف نخواهد شد.

پس ما تجهیزات ، ایده های خلاقانه ای که در ذهنمان داریم را آماده میکنیم و سپس در حین انجام کار بهترین عکس ها را می گیریم.

ما هرگز بصورت کورکورانه وارد صحنه نمی شویم ، ما همیشه جلسات قبل از عکاسی صنعتی را به عنوان بخشی از فرآیند کار با شما مشتریان عزیز انجام می دهیم. تا مطمئن شویم که نیازهای شما را به طور کامل درک کرده و پیام منحصر به فرد برند شما را به مشتری می رسانیم.

هنر عکاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی

مراحل انجام عکاسی صنعتی ؟

هنر عکاسی صنعتی نیازمند این است که شخص مورد نظر که انتخاب می کنید. نسبت به این موضوع اطلاعات کافی را داشته باشد. مراحل عکاسی صنعتی به شرح زیر است که باید طبق اصول انجام گیرد :

1) تهیه ی وسایل مورد نیاز جهت عکاسی صنعتی

در این مرحله شما باید وسایلی را که احتیاج دارید را فراهم کنید. چراکه از رمز موفقیت هر عکاسی است که باید فضای مناسب را فراهم کند.

همچنین می توانید از چیدمان مناسب برای چیدن آن ها استفاده کنید. تا هم ظاهر بسیار جذابی داشته باشد هم اینکه جذابیت زیادی برای بیننده ایجاد کند.

عکاسی هنری باید به بهترین نحو انجام شود. تا پیام تبلیغاتی را همراه با تمام عناصری که در عکس وجود دارد به مخاطب برساند.

همچنین نحوه زاویه عکاسی و چگونگی قرار دادن محصول از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. می تواند تاثیرگذاری بر روی ذهنیت مخاطب را به درصد بالایی برساند. همچنین می تواند به رساندن پیام تبلیغ مورد نظرتان کمک زیادی بکند.

2) ایجاد نورپردازی حرفه ای

نورپردازی حرفه ای می تواند تصاویر و عناصری که داخل عکس وجود دارد.  با جلوه ی بهتری نشان داد و اینکه باید نسبت به انتخاب زاویه عکس و میزان تابش نور دقت کنید. چراکه باعث می شود درخشش محصولات و سایر عناصر به بهترین شکل انجام شود.

هنر عکاسی صنعتی - شرکت نصر جاوید

3) انتخاب استراتژی مناسب جهت عکاسی

قبل از اینکه عکاسی صنعتی شروع شود باید یک استراتژی مناسب را انتخاب کنید. تا به صورت مختصر حسی که از عکس یا تبلیغاتی که مد نظرتان است به مخاطب منتقل شود و اینکار را یک عکاس ماهر می تواند برای شما انجام دهد.

اگر نیاز به یک شرکت مناسب و عکاس حرفه ای جهت گرفتن عکس صنعتی دارید. می توانید با آرکا سنتر در ارتباط باشید چراکه ما با در نظر گرفتن تمام استراتژی و نکات مهم عکس برداری صنعتی به شما تبلیغاتی موثر را ارائه می دهیم.

عکاسی صنعتی حرفه ای را با آرکا سنتر تجربه کنید!

با توجه به اینکه آرکا سنتر در تمام زمینه های تبلیغاتی به روز و پیشرفته فعالیت می کند. به شما هم در این زمینه کمک بسیار زیادی خواهد کرد چرا که ما با به کارگیری بهترین نیروهای حرفه ای و عکاس های آموزش دیده آماده ی ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان هستیم.

با عکاسی صنعتی می توانید کسب و کارتان را از این رو به آن رو کنید. به طوریکه افزایش درآمد و فروش محصولاتتان به طرز شگفت انگیزی افزایش یابد و بتوانید بهترین سود را از فروش محصولاتتان و جلب اعتماد مشتریان بیشتری بدست آورید.

برای استفاده از خدمات تبلیغاتی مثل فیلم‌سازی یا تهیه‌کنندگی، موشن‌گرافیک،طراحی وب‌سایت کاملاً ریسپانسیو و همچنین ساخت اپلیکیشن برای تمام پلتفرم‌ها از آرکا سنتر کمک بگیرید و با ما در ارتباط باشید. اگر هم نیاز به مشاوره تخصصی داشتید کادر تخصصی مشاوران ما اینجا هستند تا بهترین ها را خدمتتان عرضه کنند.

شما لایق بهترین ها هستید پس بهترین ها را انتخاب کنید.

منبع مطلب : www.danbarkerstudios.com

مترجم : شقایق فرحزادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست